среда, 28. септембар 2016.

Nivea Aqua sensation gel za umivanje!

Dugo planiram da kupim ovu umivalicu, medjutim, uvek mi nesto drugo zapadne za oko ili pak dobijem par stvari za negu te mi se ne isplati da je uzmem. Kako sam u zadnjih mesec dana imala problema sa mladezom na licu, otisla sam kod lekara i on mi je preporucio odredjeni rastvor i kremu kojom bih tretirala mladez a uz to mi je rekao da bih trebala umivati i cistiti lice sa miceralnom vodom. Kako sam ja vec koristila miceralnu preporucio mi je neku umivalicu od Nivee. Otisla sam u DM i uzela ovu. Do sada sam je lepo potrosila pa vam slobodnu mogu preneti utiske. Takodje, nemam vise problema sa mladezom. :)





Ova umivalica dolazi u pakovanju od 200ml i kosta malo vise od 700din. Mozete je naci u DM-u, Lily-u, na raznim kozmetickim sajtovima i parfimerijama. Prvo sto mozete zapaziti je da sadrzi bele granulice, one nemaju efekat pilinga i veoma su nezne ali se ne raspadaju na kozi i u kontaktu sa vodom. Gel je veoma gust i bukvalno vam je potrebno zrno graska za umivanje celog lica. Kada ga nanesete na vlaznu kozu i lagano masirate, pocinje da peni. Zaista jako fino ocisti, skine ostatke sminke a pritom ne isusuje. Nije mi izazivalo nikakve iritacije ili crvenilo. Nisam stigla ni do polovine tube a trosila sam ga svakog dana ujutro, uvece i nakon skidanja sminke. 





Ono sto mi se takodje veoma dopada jeste tuba. Plastika je zaista cvrsta, pakovanje je providno te lepo mozete videti kako odmice proizvod. Na cepu ima deo koji stisnete, poklopac se izdigne i na taj nacin gel izlazi. Pritom, ne postoji sansa ukoliko ga nosite na put u nekoj torbi ili neseseru da se razlije. 





Do sledeceg posta, Jasmina 



3 коментара:

  1. Draga Jasmina,odličan post!Divno si nam predstavila proizvod!Mislim da je odličan,međutim,još uvek ga nisam probala. :/ Ljubim te. :* <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan proizvod,kiristim ga desetak godina,ali ga ne vidim u prodaji ili je prepakovan?Znate gde bih mogla da ga nabavim?

    ОдговориИзбриши