среда, 14. септембар 2016.

Lista želja za mesec septembar!

Danas bih zelela da sa vama podelim svoju listu stvari koje nameravam da kupim tokom ovog meseca. To ce biti stvari ili proizvodi koje do sada nisam posedovala ili ti probala. Posto obozavam da uzimam nove sitnice, svaka naredna kupovina je za mene avantura. Soping me cini srecnom kao i vecinu vas devojaka koje citate ovo. Nadam se da ce vam se svideti post i da cete mozda i vi pronaci nesto za sebe. Krenimo...


1. Jeffree Star Lip Velour Liquid Lipstick
-Savrsene boje, generalno nisam fan Jeffree Star-a ali sam odlepila za ovim proizvodima za usne



2. Real Techniques originalna i Bold Metals kolekcija
-Cetkice koje zelim jako dugo, nadam se da cu do kraja meseca uzeti bar par komada ovih lepotica




3. Amika fen za kosu Power Cloud ( vise o njemu mozete naci na Alexandar sajtu)
-Kako se moj fen pokvario koristim mamin koji bi trebao da se menja. Ovaj mi je zapao za oko te planiram da ga uzmem


4. BH Galaxy Chic paleta
-Obozavam boje, sarenilo je uvek dobro doslo, ova paleta mi se neizmerno dopada i moram je imati



5. Macadamia Endless Summer cetka za kosu
-Standardnu Macadamia cetku posedujem od perioda kada se pojavila u Alexandru pa sve do sada, smatram da je najbolja cetka na svetu, svi znamo koliko je hvaljena, medjutim, godinama kako sam je koristila zupci su poceli da se savijaju, poprimila je razne boje i zrela je za menjanje, savrsena zamena joj je upravo ova cetka


6. Macadamia maska za obnavljanje kose
-Dugo planiram da je uzmem i nikako da usresredim novac ka njoj, ovog meseca ce to definitivno biti slucaj 


To bi bilo to sto se tice proizvoda na koje planiram da potrosim novac do kraja ovog meseca, nadam se da cu vecinu uspeti da priustim, neki proizvodi su jeftiniji neki malo skuplji, sve u svemu, na blogu ce biti post vezan za svaku novu sitnicu koju uzmem. Nadam se da ste uzivali i lepo se zabavili, ljubim vas.


Do sledeceg posta, Jasmina ♥  







2 коментара: