четвртак, 22. септембар 2016.

Makeup Revolution - Acid brights paleta






Obozavam senke, kad god mogu odvojim novac za neku od paleta koje mi se dopadnu. Gledajuci Instagram profile sa sminkom, pronasla sam jedan na kom se prodaje Makeup Revolution. Videvsi da dosta sminkera, jutjubera i blogera kupuje sa te stranice odlucila sam da i sama porucim nesto. Za oko mi je zapalo par paleta sa ludim neon bojama, odlucila sam se za Acid brights paletu.

- Instagram profil sa kog sam porucila paletu: @prodaja_original_sminka





Pakovanje u kom se nalaze senke je plasticno, meni to ne predstavlja neki problem ukoliko je proizvod kao proizvod dobar. Paleta sadrzi 12 senki, neke su mat, neke su simeraste. Po malo se truse. Lepo se hvataju za cetkicu i fino nanose na kapak. Ne funkcionisu bez baze sem mozda crne senke. Ja konkretno kao bazu koristim NYX Jumbo Eye pencil u nijansi Milk i fenomenalan je efekat. Boje uz nju dobijaju nenormalnu pigmentaciju. Lepo se blendaju i stapaju jedna sa drugom. Kada ih nanesete uz bazu veoma dugo traju na kapku i ne uvlace se u pregib i porice. Bela boja mi se jedino ne dopada jer apsolutno nema efekta kada se aplicira. Takodje dobijate aplikator uz nju. Platila sam je 1600din i za taj novac sam zaista zadovoljna.








Devojka od koje sam porucila je veoma ljubazna, roba koju narucite stize u roku od dva dana. Porucivala sam jos stvarcica i zaista su kvalitetni i nisu fejk. Gore sam vam ostavila link ka njenom profilu.


Boje na NYX Jumbo Eye pencil - milk



I za kraj jedan look radjen ovom paletom 






Do sledeceg posta, Jasmina 

Нема коментара:

Постави коментар