четвртак, 15. децембар 2016.

10 stvari koje volim kod zime | 10 things I love about winter!

Svi znate koliko obozavam zimu i toliko sam srecna dok traje da mi tesko i objasniti kroz reci. Danas sam odlucila da vam napisem par stvari koje obozavam kod zime tj koji su to razlozi zbog kojih je zima najlepse godisnje doba, po meni. Neke slike su moje, neke sa interneta jer nisam imala priliku da te stvari slikam sama, ali nadam se da ce biti u buduce. Krenimo.. :)


1. PRAZNICNE DEKORACIJE





2. KICENJE JELKE





3. TOPLI NAPICI I COZY ATMOSFERA






4. MIRISNE SVECE




5. TOPLA KUPKA




6. UGLY CHRISTMAS SWEATERS

-Mnogo mi je zao sto ovih dzempera nema kod nas, i kada se nadje po neki uopste nisu zanimljivi kao sto su ovi, sto bi amerikanci rekli, "ugly Christmas sweaters". Posto ih ove godine nisam uzela, obecala sam sebi da cu sledece da porucim gomilu, ali bukvalno, tako da jedva cekam :)






7. POKLONI





8. SNEG






9. TAMNE BOJE NA USNAMA



10. I za kraj, naravno...




To bi bilo to za ovaj post, nadam se da ste uzivali a takodje se nadam da uzivati u ovim divnim zimskim danima. Vidimo se u sledecem postu, do tada dodjite da se druzimo na Instagramu. Ljubim vas! :*

Instagram - jasmina.savic_mua

Facebook - Jasmina Savić


Do sledeceg posta, Jasmina 












10 коментара:

  1. Volimo iste stvari, ali još i hrpu drugih. Zima je za mene najljepše godišnje doba zbog snježne idile, zezanja sa društvom, božićne euforije itd.. .) Fotografije su prelijepe. <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Odličnoo!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Super stvari i sa svime bi se složila!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
  4. Jao super post! Zelim ti da uzivas u raspustu i u svim ovim zimskim carolijama koje si pomenula <3 xx

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Baš je super ovaj post. Ima mnogo fotografija, baš mi se sviđa.
    Zapratila sam tvoj blog :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiv post i ima mnogo fotografija,ja bas ne volim zimu ali super post :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi smo Vas vec :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great post! I follow you can you follow me back?
    Have a nice day :)
    www.guzelvekulturlu.co

    ОдговориИзбриши