петак, 9. децембар 2016.

Instagram TAG | 18 pitanja vezanih za Instagram profil

Posto danas nemam puno vremena za pisanje i fotkanje odlucila sam da uradim jedan zanimljiv Tag. Kao sto vidite po naslovu radi se o Instagram profilu. Ne znam za vas ali ja sam opsednuta ovom drustvenom mrezom, pogotovo sada u toku praznicne euforije kada gledam sve te kreativne devojke kako uredjuju svoj stan, jelku ili se pak na kreativan nacin igraju sminkom. Da ne duzim puno, mozemo krenuti sa pitanjima, nadam se da cete se lepo zabaviti. :)




1. Kako se zoves na Instagramu?

Zovem se jasmina.savic_mua , mozete me zapratiti ukoliko vec niste. :) 


2. Kada si napravila Instagram?

Instagram sam napravila pre dve godine, tacnije 10. novembra 2014. godine 

3. Prva slika na Instagramu?

Prva slika koju sam okacila je bila slika mog morskog praseta, kog nazalost vise nemam. Uginula je ovog leta ali necu sada o tome.. slika izgleda ovako i budi mnoge uspomene kojih se ne prisecam sa radoscu..



4. Koliko ti pratis i koliko tebe prati ljudi?

Mene trenutno prati 1212 ljudi a ja pratim 816 osoba.


5. Sta ti pise u opisu?


Jaсмина Савић ♏♏

 🎓Self Taught & Certified MUA 💄 🏡 Sivac, Serbia | 19yo | Blogger 💬FB: Jasmina Savić 📞INFO - 0616623435 ( WhatsApp) 📝New post on blog⬇ makeupandotherland.blogspot.rs/2016/12/omiljenih-5-zimskih-boja-za-usne-top-5.html?m=1

6. Kako izgleda tvoja slika profila?

Izgleda ovako samo sto je rotirana na drugu stranu



7. Koliko slika objavljujes po danu i koliko si vec objavila?

Po danu objavim jednu ili eventualno dve slike, do sada sam objavila ukupno 263 slike


8. Najgora objavljena slika?

Slike koje mi se nisu svidjale posle odredjenog vremena sam obrisala, ali izabracu jednu koja mi je sada na profilu a najmanje mi se svidja a to smo Cile i ja, izgledamo kao duhovi, ja sam tu pokusala da iskombinujem nesto pa sam spojila tri slike, ne dopada mi se uopste ali necu da je brisem jer mi je draga :) 




9. Slika sa najvise lajkova?

To je trenutno ova slika



10. Zadnja osoba koja ti je lajkovala sliku?

Zadnja osoba je nasa divna Youtuberka zodolada <3


11. Navedi 4 slavne osobe koje pratis?



12. Pokazi 3. , 6. , 9. i 18. sliku

Imajte na umu da su ovo starije slike, slikane losijom kamerom zato je kvalitet ovakav 






13. Zadnja postavljena slika?

Slika koju sam postavila juce kada mi je stigao paket od Hedera Vita prirodne kozmetike, uzgred ocekujte uskoro recenziju o njima :)



14. Koliko cesto otvaras Instagram?

Veoma cesto, bukvalno na svakih pola sata - sat :)


15. Stavljas li filter na slike?

Kako kad, vecinom samo podesim odgovarajuce osvetljenje i to je to.


16. Koliko mnogo stavljas hashtagova?

Stavljam ih u zavisnosti od toga sta je na slici koju zelim da okacim, ne znam tacno, nekada ih je vise nekada manje a nekada ih izbegnem


17. Imas li puno selfija na profilu?

Pa iskrena da budem, pre sam imala ali sada toliko ne. Redje slikam sebe u odnosu na kozmetiku, sminku ili sadrzaj za blog :)


18. Imas li neke druge socijalne mreze?

Pored Instagrama najvise ulazim na FB - Jasmina Savić ,  takodje imam i Twitter koji sam napravila 2012. godine ali sam prestala da ga koristim negde krajem 2014. mislim, retko kada udjem tamo bas ukoliko mi je nesto neophodno, takodje imam i Pinterest koji koristim iskljucivo za skidanje zanimljivih pozadina za moj telefon. :) 


To bi bilo to sto se tice ovog posta, kao sto ste videli na pocetku rekla sam da pisem jer nemam puno vremena ali ovo mi je ipak oduzelo skoro 2 sata, dok sam prebacila sve slike iz telefona na lap top i ostale sitnice. :D Nije ni bitno, nadam se da ste vi uzivali i da vam je bilo zanimljivo :)


Do sledeceg posta, Jasmina 








12 коментара:

  1. Super post! Možda ću nešto slično obraditi na svom blogu, nikad se ne zna. Uglavnom, svaka povijest Insta profila počinje lošom kamerom :)
    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, ako budes zelela uradi, zanimljivo je dosta, ja volim da radim tagove kada nemam puno vremena ili pak inspiracije. :) A sto se tice fotografija, apsolutno se slazem sa tobom. :) Citamo se <3

      Избриши
  2. Baš si me zabavila, odličan tag draga! <3 Odmah idem da te zapratim, slike koje si pokazala su jako kvalitetne i vidi se da se trudiš! <3

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim recima! :) Uzvratila sam ti, kako na blogu tako i na Instagramu. <3

      Избриши
  3. Odlican post, slike su preedobre.
    Ako zelis mozes pogledati moj blog i uclaniti se, uzvratiti cu :)
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!
    Svrati :https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Super tag! A ti si preslatka!
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Volim instagram tag, kako kod youtubera tako i kod blogera. Dopadaju mi se slike, sigurna sam da imas zanimljiv profil :)
    Ako zelis, ucestvuj u darivanju: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Upravo sam se prijavila za darivanje i uclanila na tvoj blog :) <3

      Избриши