уторак, 6. децембар 2016.

Zimski dani teku, da li zaista živimo svaki tren?

Ustajem, bacam pogled kroz prozor i vidim tanku koricu mraza koja je prekrila citav zimski pejzaz. Jutra su hladna i svako za sebe odise posebnom mirisnom notom. Decembar je stupio na tron ali mi se cini da negde neizmerno zuri, da li ga mozemo zaustaviti? Bojim se da ne mozemo ali mozemo zaustaviti sebe na tren i zapitati se koliko smo svesni sadasnjeg trenutka. Da li zaista uzivamo u svom zivotu, da li smo srecni i da li cinimo nekoga srecnim nasim postojanjem? Mnogo je pitanja ali se odgovori uvek nekako izgube, u magli, pobegnu zajedno sa danima i a prekrije ih uzurbanost, posao, vecne obaveze koje se uvek nekako misteriozno pojave kao i nasa nemarnost. Bojim se da mnogi od nas nisu svesni i ne osecaju neku preteranu zahvalnost prema stvarima koje poseduju vec uvek zele vise, ne umeju da uzivaju u malim stvarima, ne raduju se smeni godisnjih doba, ne raduju se osmesima dece na ulici, nije ih briga za sve one divne dekoracije koje krase njihov grad, nije ih briga za sadasnji trenutak. Takvi su cesto skloni da nam uniste dan svojim negativnim stavom, svojim neprestanim kukanjem i nezadovoljstvom, u stanju su da isisaju nasu pozitivnu energiju kako bi se osecali bar malo bolje, jer naravno, zasto da "pate" u samoci? Nikada nisam mogla da razumem takav stav, ljudi setaju u oblaku svoje mrznje i zele da sto vise prolaznika zasene njim. Sta je poenta njihovog zivota? Nisam nesto preterano radoznala i ne bih usiljeno trazila odgovor, moje je da se pobrinem za to da isti ne budu deo mog zivotnog puta a to toplo preporucujem i vama.




Bilo kako bilo, zimska euforija je svuda. Mislim da treba uzivati i prepustiti se ovom poslednjem mesecu u godini, ispuniti ga ljubavlju i okititi pozitivnim ljudima. Svaki dan je dar i moramo ga ceniti. Po meni je zima oduvek bila najlepse godisnje doba, doba kada se sve nekako smiri i utisa, priroda dobije neki novi oblik a ljudi bivaju usporeniji nego inace. Dani su kraci a noci duze, hladan vetar nas obasipa a gotovo uvek ujutro doceka gusta magla. Nadam se da ce ovog puta i sneg dopuniti dozivljaj. Sa radoscu se prisecam svog detinjstva kada su zime uvek bile izuzetno hladne i bele, kada je sneg padao po ceo dan a ja se bezbrizno igrala na njemu. Okitite svoje domove ako vec nista, uzivajte malo i opustite se. Uskoro ce biti post o dekoracijama koje mozete napraviti ukoliko zelite biti kreativni kao ja. Takodje, bice post gde cu vam prikazati kako sam to ja okitila svoj dom, budite u toku. :) Ljubim vas i hvala sto me citate! 


Instagram - jasmina.savic_mua

Facebook - Jasmina Savić


Do sledeceg posta, Jasmina 




3 коментара:

  1. Cestitka za decembar https://twitter.com/GlenRose83/status/804257411167035392

    Follow me on blogspot

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post.Uzivala sam citajuci.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши