недеља, 11. децембар 2016.

Finish 5 before Christmas | Potroši 5 do Božića

Kao sto vidite po naslovu danas sam odlucila da vam predstavim par proizvoda koje zelim da potrosim pre Bozica. Mnoge devojke, pogotovo na Youtube-u rade ovako nesto i mislim da je zaista korisno i zanimljivo jer vas na neki nacin podstice da trosite mozda nesto sto ste nepravedno zapostavili ili zaboravili da imate. Ja sam odabrala par random stvari, ukoliko vas zanima o cemu se radi, nastavite da citate.





1. Avon Sweet Almond bubble bath

- Prva stvar koju sam nedavno kupila jeste Avonova kupka sa mirisom slatkog badema. Kupka sadrzi 500ml i dolazi u preslatkoj bocici. Generalno, obozavam Avonove kupke i svake godine kada dodje na red praznicni katalog kupim sve koje se nude. Moram priznati da predivno mirise, veoma slatkasto a opet ne gusi, jedina mana joj je sto ne peni koliko i ostale kupke iz novogodisnje edicije ( one u okruglom pakovanju i bocice sa deda mrazom i irvasom ). Ja je trenutno koristim kao gel za tusiranje i sigurna sam da cu je potrositi do Bozica a mozda i ranije. 




2. i 3. Hedera Vita blagi sampon za svakodnevno pranje sa arganovim uljem & maska za kosu

- Sledece dve stvari bi bile Hedera Vita sampon i maska za kosu. Pre par dana mi je stigao poklon paket od Hedera Vita prirodne kozmetike, odusevili su me proizvodima i recenziju svega mozete ocekivati vec sutra - prekosutra na blogu. Kao sto vidite na slikama ispod, tu su samo sampon i dve maske dok cete ostatak proizvoda videti u narednom postu. Prvi utisak je i vise nego odlican :)



4. Avon Planet Spa Body Souffle with African shea butter & chocolate truffle

- Ovaj predivan sufle sam kupila pre dva meseca i moram da kazem da sam se zaljubila. Toliko lep miris, struktura i osecaj koji ostavlja na kozi, prosto pozelim da se stalno mackam njim. Generalno, vise volim suflee nego obicne kreme ili losione za telo, nekako mi je prijatnije na kozi. Zelim da ga potrosim do Bozica jer mi se u medjuvremenu nagomilalo jako mnogo drugim kremica a ne zelim da se pokvari ili da ga na kraju zapostavim i ne potrosim.




5. Oriflame Spiced Citrus krema za ruke

- Poslednja stvar, i meni najlepsa, bi bila ova kremica za ruke koja mi je stigla pre dve nedelje. Od tada je neprestano koristim i bukvalno nisam ni u jednom trenu posegnula za drugom kremom. Prelep citrusni miris, tekstura je jako lagana, savrseno se upija u kozu i sto je najvaznije hidrira. Ne mogu da vam opisem koliko su mi ruke meke od kada je koristim i koliko dugo se miris zadrzava. Sve preporuke imate da je uzmete, cena je veoma niska, mislim oko 170din, zavisi od kataloga do kataloga ali nije preko 200din sigurno. 




To bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se dopao i da ste uzivali, ovog meseca se trudim da svakodnevno izbacujem postove, juce nazalost nisam imala vremena jer sam bukvalno ceo dan bila u guzvi, sutra svakako ide novi post, a do toga se mozemo druziti na drustvenim mrezama, takodje uclanite se na moj blog ukoliko vec niste, ljubim vas i hvala sto me citate! :) 


Instagram - jasmina.savic_mua

Facebook - Jasmina Savić


Do sledeceg posta, Jasmina 








9 коментара:

  1. Srećno sa izazovom, nadam se da ćeš uspeti da potrošiš sve do Božića! ☺

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  2. Također se nadam da ćeš uspjeti sve potrošiti do Božića :)

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Jako mi se sviđa ovaj izazov i nadam se da ćeš sve uspjeti potrošiti *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga na lepim recima! :) Naravno, sada cu procitati tvoj novi post :*

      Избриши
  4. Odlično samo tako nastavi ;)
    Ako možeš posjeti moj blog , novi post je tu ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2016/12/13/noviteti-2/

    ОдговориИзбриши