понедељак, 5. децембар 2016.

Šta sam to volela u novembru?

Kako je novembar prosao neverovatnom brzinom, a to se obicno desava sa ovim predivnim zimskim mesecima koje bih pozelala da traju vecno, danas cu vam pokazati neke izdvojene stvari od nekolicine drugih koje sam koristila. Stvari su raznovrsne i odabrala sam da ih ovog puta bude nesto manje, prosto sam izdvojila one koje su mi se najvise dopale. Kako ne bismo duzili sa uvodom, krenimo odmah na njih.




1. I love makeup <3 - Salted Caramel 

Prva stvar bi bila ovo paleta koju sam ubedljivo najvise koristila. Porucila sam je sa Instagrama od jedne devojke od koje redovno porucujem. Prvenstveno mogu da kazem da je pakovanje prelepo, veoma kvalitetno i cvrsto i sa ukusom uradjeno. Kada otvorite paletu mozete videti 16 prelepih senki, zaista ih ima raznih, od mat nijansi do kremasto-simerastih, sjajnih i nekih mogu reci neutralnih. Boje su veoma uklopive, jedina mana je sto se malo teze blendaju i stapaju jedna sa drugom te cete morati odvojiti vreme kako biste dobili savrsen izgled na kapku. Cena je bila 1800din, takodje da napomen njen miris, po meni, bele cokolade. :) 





2. Max Factor Creme Puff pressed powder - translucent

Druga stvar koju sam obozavala je bio ovaj puder u kamenu, transparentan je sto je velika prednost jer se prilagodjava svakom tenu, zaista lepo matira i odrzava lice isto tokom celog dana. Ima prelep miris kojim sam opcinjena i svaki put kada ga otvorim prvo ga pomirisem a onda koristim. Njegova cena je bila oko 800din u DM-u, uzela sam ga pocetkom novembra. 






3. Nikel energizirajuci tonik sa biljnim maticnim stanicama

Ovaj tonik posedujem tacno godinu dana i tek sada sam stigla do samog kraja. Savrsenstvo u bukvalnom smislu te reci, jedan divan prirodan proizvod koji sam dobila u Purity Box-u. Zaista, vise nego lagan na kozi, miris je prijatan, veoma brzo se upija, koza bude neverovatno glatka, meka i negovana. Post o Purity Box-u mozete pogledati OVDE



4. Schwarzkopf GLISS Thermo-protect blow-dry oil  &  Batiste dry shampoo (clean&classic)

Sledeca stvar koju sam neobavezno uzela u DM-u a koja se ispostavila da je najvece otkrice i prijatno iznenadjenje jeste ovo ulje u spreju. Naime, ovo bi trebalo da naprskate pre susenja kose kako bi vam zastitilo vlas od toplote. Mogu da kazem da je ovo najbolje od svih proizvoda ove vrste koje sam do sada probala. Prelep miris, tekstura je savrsenstvo -  ni previse gusta a ni retka, divno se rasprsuje i rasporedjuje po kosi i sto je najvaznije - uopste puno ne zamasti. Najvecu kolicinu preferiram da stavim na krajeve kose (3-4 pumpice) dok na gornji deo tj. teme stavljam jednu ili eventualno dve. Cena je bila oko 600din na akciji.

Sto se tice Batiste suvog sampona nemam puno toga da kazem. Znate da obozavam Batiste, bilo koji miris, apsolutno je svaki predobar, ovaj uzorak sam dobila u oktobarskom Glambox-u, nazalost recenziju nisam uradila ali mozete pogledati na Instagramu sadrzaj ( link ce biti na dnu posta ). Konkretno ovo je originalna verzija, jedan veoma prijatan i svez miris. 




5. Avon Far away parfem

Verovali ili ne, od citave kolekcije raznovrsnih parfema, prosli mesec sam ostala na samo dve pune bocice. Apsolutno imam osecaj da jedem ove proizvode, ali sta je tu je. Volim sebe da obradujem nekom novom mirisnom notom te sam se odlucila da izaberem ovaj. Po meni je dosta jak ali mi bas takav odgovara tokom ovih hladnih zimskih dana. Mozete ga naci u svakom Avon katalogu, cena varira od brosure do brosure, ja sam ga platila 1200din. 




6. Elle, DM mirisne svece, caj od brusnice, Lily gumice za kosu

Za kraj, izdvojila bih nekoliko stvari bez kojih ne mogu da zamislim idealno zimsko vece. Elle magazin obozavam, stalno ga kupujem i iznova me odusevljava kreativnost i lepota sadrzaja koji poseduje, volim da ga citam uvece, uz caj od brusnice, miris prelepih cimetnih sveca iz DM-a i topao dom. Takodje, moje veliko odusevljenje jesu Titania gumice za kosu koje sam pronasla u Lily-u. Kupila sam ih u pakovanju od 3 komada za malo vise od 300din. Malo je reci da su me odusevile. Prvo prelepim izgledom i sarenilom, toliko su fleksibilne da se posle svakog koriscenja ma koliko god da ih rastegnete vrate u prvobitan polozaj, ne lome kosu i ne mrse ni najmanje. Takodje je velika prednost to sto ako ih umazete farbom mozete bez problema oprati. Tople preporuke za njih! :) 





Drage moje, to bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se dopao i da ste uzivali. Kao i uvek, pozivam vas da dodjete da se druzimo na drustvenim mrezama, zapratite me na Instagramu ako vec niste ili dodajte na Facebook-u. Ljubim vas i zelim prijatan dan! <3 

Instagram - jasmina.savic_mua

Facebook - Jasmina Savić


Do sledeceg posta, Jasmina 


2 коментара:

  1. Odlicni proizvod, neke sam koristila i prezadovoljna sam. Da li bi mogla da napises instagram profil od devojke koje narucujes? :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim recima! Naravno, profil devojke je @prodaja_original_sminka :) <3

      Избриши