уторак, 20. септембар 2016.

Septembar, blog, odmor, i novo otkriće iz Avona!

Septembar je vec uveliko odmakao, leto nas je napustilo a jesen polako stize donoseci nam hladnije dane pracene kisom. Ja sam osoba koja je mnogo vise vezana za hladne, kisne i tmurne dane nego one letnje, paklene, suncane. Oduvek vise volim jesen i zimu, mnogo je razloga zbog kojih je tako. Iako je mnogim ljudima neshvatljivo, smatram da je svako od nas jedinka za sebe, svako ima svoje stavove, razmisljanja a samim tim nije na nama da odredjujemo i da se podredjujemo kalupima tudjih misljenja. Samo mi znamo sta je duboko u nama, samo mi znamo zbog cega volimo ili se radujemo nekim stvarima, bile one male ili velike, svako od nas zna sta ga cini srecnim i niko na ovom svetu nema prava da mu tu srecu uskracuje. Mislim da je u danasnje vreme privilegija biti drugaciji, biti svoj i poseban u moru istih ljudi, istih nacina razmisljanja, preko istih odevnih kombinacija, boje kose i jos hiljadu drugih sitnica. Smatram da bi trebali pokusati malo vise da razumemo svet oko sebe, da otvorimo dusu ka novim stvarimo i da sagledamo malo vise druge a malo manje da isticemo sebe kao najbolje.




Kada imam slobodnog vremena, vrlo cesto volim da sednem u svoju dnevnu sobu, upalim Play radio i odmaram. Tu se ponekad nadje neka zanimljiva knjiga kao sto su sada ove Harry Potter, izdanja koja su izasla prosle godine. Mislim da su vam poznate ukoliko volite ovakvo stivo. Jos kao mala, dok sam pohadjala osnovnu skolu, pocela sam da citam Harry Potter-a i sve knjige procitala po par puta. Volim da mastam a ove knjige su kao stvorene da se izgubiti u nekom drugom, meni mnogo lepsem svetu. 




Sto se tice nege, obozavam da isprobavam nove stvari. Kako se moja drugarica bavi prodajom Avon kozmetike, stalno uzimam nesto od nje. Ovoga puta to je bio Planet Spa sufle za telo sa Africkim sea buterom i cokoladom. Odusevila sam se! Prvo sto sam zapazila kada sam ga otvorila bio je predivan i veoma intenzivan miris cokolade, druga stvar jeste bozanstvena tekstura! Ne mogu vam opisati koliko je kremast, koliko se lepo maze i brzo upija. Nije ni previse redak a ni suvise gust, kada ga mazete, kozi vam daje nekako hrom efekat i bukvalno se stopi u roku od par sekundi. Planiram da uzmem jos vrsta ukoliko mi se mirisi dopadnu ali ovaj cu definitivno trositi svakodnevno i mislim da ce veoma brzo nestati. Obavezno probajte ako ste u prilici. 




To bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da ste uzivali i lepo se zabavili na mom blogu. Zelim vam da budete pozitivni, nasmejani i da uzivate u svakom narednom danu!



Do sledeceg posta, Jasmina 


Нема коментара:

Постави коментар