четвртак, 22. септембар 2016.

Rešite se mitisera! Najbolja Avonova maska za lice sa 0,5% salicilnom kiselinom!

Vecina nas ima problema sa mitiserima i stalno trazimo neke nove proizvode koji bi nam pomogli da ih se resimo. Generalno, moje lice je cisto, nemam bubuljice, fleke, akne, pege ili bilo koji drugi vid nepravilnosti. Medjutim, oduvek imam par dosadnih mitisera koji se javljaju najvise na nosu pa onda u malom broju na celu. Isprobala sam dosta proizvoda, neke sam sama pravila videvsi recepte na drugim blogovima ili Youtube kanalima a neke sam prosto kupovala na raznim stranama. Kako redovno prelistavam Avon katalog za oko mi je proslog meseca zapala maska koju sam isprobala pre par godina, u periodu kada se i pojavila u katalogu. Neobavezno sam je kupila cisto da bih probala, nisam ocekivala veliku pomoc jer mi ni jedan proizvod iz Clear Skin linije nije odgovarao. Ipak, malo je reci da me je ova maska odusevila! Prvi put kad sam je nanela otklonila je sve do jednog mitisera i savrseno ocistila kozu. Ispod cu vam staviti sliku i opsirnije napisati o njoj.






Maska dolazi u tubi od 75ml, cena varira od kataloga do kataloga, ja sam je konkretno platila oko 300din. Kao sto vidite na slici iznad, sadrzi 0,5% salicilnu kiselinu, veoma je gusta ali se lepo razmazuje. Brzo pocinje da se stvrdnjava na licu i na kraju procesa vam koza bude zaista zategnuta. Potrebno je drzati na licu 10-15min, nakon toga isprati. Bukvalno svaka pora, svaki mitiser ova maska uspe da pokupi sto cete jasno videti na slikama ispod. Slikala sam vam ceo proces. 






Dovoljno je da je nanesete u tankom sloju ali naravno da prekrijete celo lice. Nemojte preterivati sa njom i praviti debeo sloj jer nema potrebe. Mozete je nanositi cetkom ali meni licno je mnogo lakse prstima da je rasporedim.





Kao sto mozete videti na slici iznad, proces susenja maske izgleda ovako. Na osnovu nosa zakljucujemo sve. Takodje, nakon sto se maska osusi i predje iz crne u potpuno sivu odmah je isperite, ja sam je par puta drzala duze i osetila sam peckanje. 





Poslednje dve slike iznad prikazuju kako maska izgleda kada je potpuno suva. Zaista mislim da je vredi probati i da se necete pokajati ukoliko je kupite. Koza nakon ispiranja bude savrsena, bukvalno vam skripe prsti kada prelazite po licu, mitisere, kao sto sam vec rekla, izvuce sve do jednog, ne iritira kozu i nema crvenila, bar sto se tice mene. Nadam se da vam se svideo post, da ste se lepo zabavili i otkrili nesto novo! 


Do sledeceg posta, Jasmina 







2 коментара:

  1. Ova maska izgleda stvarno dobro. Već danas ću je poručiti, pa javljam utiske kad stigne i kad je isporbam. Hvala za recenziju, odlična je! Nadam se da se neću razočarati. ♥♥


    GIVEAWAY: fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши