уторак, 13. септембар 2016.

Favoriti leta (nega tela i kose)

Kako nas je leto napustilo do sledece godine, odlucila sam da vam pokazem sta sam ja to intenzivno koristila u protekla 3 meseca. Pisacu samo o negi kose i tela dok cu sminku ostaviti za naredni post. Pa da pocnemo...




KOSA

1. Shauma Fresh it Up sampon sa mlekom pasifore za masno teme i suve krajeve. Prvo sto mi se svidelo kod ovog sampona bio je prelep miris, odaje svezinu i nekako je sladunjav. Pakovanje sadrzi 250ml a cena je bila oko 300din. Veoma lepo opere kosu, lepo peni, nije jak i ne isusuje sto je meni negde i najbitnije posto mi je kosa farbana mali milion puta. Stalno menjam sampone i zbog toga ne verujem da cu ga ponovo kupiti ali bih svakako mogla da vam preporucim ovaj.

2. Panten PRO-V Oil Therapy regenerator za suvu i ostecenu kosu, sadrzi 200ml, cene se ne secam. Sto se mene tice ovo je najbolji regenerator koji sam ikada probala, uzimam ga dosta cesto i uvek mu se vracam ne bitno sta izmedju koristila. Kosa se posle njega toliko lepo ceslja i mirise, bude svilenkasta na dodir a elektricitet se kod mene gotovo nikada ne pojavljuje kada ga koristim. Pantene je inace moj veoma voljen brend sto se tice kozmetike za kosu. Definitivno morate probati ovaj balzam ako vec niste. Tokom leta kada vam sunce neprestano isusuje kosu mislim da je ovo prava stvar i savrsena zamene kada necete da stavljate neke teske maske ili nemate vremena da ih drzite na kosi. Ovo stavite, isperete posle minut i videcete o cemu vam pricam!

3. Garnier Ultra Doux maska za veoma suvu i ostecenu kosu sa avokadom i sea buterom je maska koja mi je spasila kosu onda kada sam mislila da ne postoji druga opcija nego da je skratim ili odem na neki tretman. Prvi put sam ovu masku uzela pre odprilike 2godine i od tada nisam nasla ni jednu koja moze da joj parira. Stalno joj se vracam, imate sve preporuke da je probate, pogotovo devojke sa veoma suvom, farbanom i ispucalom kosom. Takodje, nemojte da vas mrzi da drzite malo duze nego sto pise (3 min ), ja je drzim nekad i po sat vremena, posle toga kosa je kao iz salona|! Veoma je gusta i teska, miris je meni predivan i dugo se zadrzava na kosi. Cena je oko 300-400din zavisi gde kupujete.

4. Schwarzkopf Gliss hair repair balzam za suvu i tretiranu kosu u spreju. Ove stvarcice uzimam prvenstveno zbog prelepog mirisa i veoma cesto ih neobavezno prskam na mokru kosu pre susenja fenom. Meni ne rade nista posebno, konkretno ovaj narandzasti mi najlepse mirise te sam ga najvise i koristila. Dvofazan je, cena je oko 300-400din.

5. Zdravlje kozmetika Nerilex sampon protiv opadanja kose sam kupila u obliznjoj apoteci posto mi je u jednom periodu leta kosa pocela nenormalno opadati. Miris ovog sampona je meni uzasan, dosta je gust pa ne mozete bas ravnomerno da ga nanesete na teme. Ipak, sampon radi ono za sta je namenjen. Drasticno mi je smanjio gubitak kose vec nakon par upotreba. Medjutim, primetila sam da mi stvara perut kada sam pocela cesce da ga koristim. Nakon toga ga vise nisam upotrebljavala ali mi kosa nije opadala kao ranije. Sadrzi 200ml a cena je malo vise od 200din.

6. Avon Advance Techniques dvofazno ulje za kosu kupujem vec treci put i mislim da je suvisno pricati koliko je ovaj proizvod dobar. Prelep miris, ne masti kosu, sporo se trosi, smanjuje elektricitet, zagladjuje suve krajeve. Moze se stavljati i na mokru i na suvu kosu. Sve preporuke! Cena je oko 600din, zavisi da li ga uzimate na akciji ili ne. U bocici imate 100ml. 

7. Batiste Floral&flirty blush suvi sampon, savrsen je, prelep miris, generalno svi Batiste suvi samponi su meni odlicni. Znate vec koliko su nasiroko hvaljeni pa da ne duzim. Cena oko 600din za 200ml. 

8. Kokosovo ulje za kosu je samo jedno od mnogobrojnih ulja koje sam koristila kako bih nahranila kosu tokom leta. Najvise mi se dopalo pa je s toga ovde u postu, znamo svi koliko ovo cudo vraca zivot dlaci. Svaki put sam ga drzala oko sat-dva i posle toga se zaista vidi velika razlika. Preporucujem svima koji do sada nisu probali. Cena varira u zavisnosti od ml, ja sam ovu teglicu od 220ml platitla oko 580 din. 


KOŽA 

1. Le petit Marseiliais gel za tusiranje sa mirisom vanile, dolazi u pakovanju od 250ml, ja sam ga nasli po ceni od samo 189din. Predivno peni, miris je savrsen, oseti se na kozi dugo nakon tusiranja, kremast, lagan za leto, jednom recju - savrsen. Planiram da probam jos neki miris.

2. FREEMAN maska i piling za telo sa aktivnim ugljem i crnim secerom, 175ml cena je oko 600-700din. Uzela sam je po preporuci Bojane sa kanala Taste of Fashion. Apsolutno savrsenstvo. Prvo se nanese kao maska a zatim kada je skidate pilingujete lice. Koza bude toliko lepa, toliko mekana, ukloni bukvalno svaki visak na vasem telu. Ja sam je koristila cesto i kao piling usana, medjutim ako to radite sa njom budite nezni jer su ove cestice secera dosta grube. 

3. Avon Planet Spa Volcanic Iceland blatna maska za telo, dolazi u tubi od 200ml, cene se ne secam. Ovu masku sam potrosila skoro do kraja. Uzela sam je pre vise od pola godine i tokom leta sam je intenzivno trosila. Miris ove maske odaje neverovatnu svezinu  i veoma podseca na muske gelove za tusiranje koji imaju tako jaku notu. Dosta je gusta i sive je boje. Nanosi se ili na suvu ili na vlaznu kozu u jednom sloju. Kada se nanosi na suvu, lakse i lepse se rasporedi, dok sa vlazne klizi. Drzi se odprilike 5-10min i za to vreme veoma lepo hladi kozu i pomalo pecka. Nije namenjena za lice. Meni se jako dopala prvenstveno zbog svezine a onda i samog ucinka. 

4. Panthenol krema je kod mene standard i verujem da svi znate za nju. Uzela sam je u pakovanju od 125ml i cena je bila 451din. Skoro je potrosena, koristila sam je svaku noc nakon tusiranja, kada izgorim na suncu, ukoliko mi se pojavi crvenilo na kozi itd. Generalno, smatram da je ovo najbolja vrsta nege koju mozete priustiti vasoj kozi. Takodje, koristila sam je cesto i u kombinaciji sa uljem za telo kada sam pravila maske za stopala ili ruke. 

5. Avon Naturals losion za telo sa zimskim bobicama i sea buterom, tuba od 150ml, cena oko 300din. Ovaj losion sadrzi rozi i beli deo i tako izlazi iz tube. Takodje sadrzi sljokice. Stojao mi je na polici te sam odlucila da ga iskoristim, veoma prijatan miris, lagan na kozi i lepo se upija. 

6. Garnier Neo dezodorans, 150ml cena oko 350din. Veoma fina zastita, lep miris i zanimljivo pakovanje. Proizvod izlazi iz sitnih rupica koje se nalaze na krugu. Volim Neo kolekciju, koristila sam njihove antiperspirante u vidu kreme pa sam odlucila da probam i ove u spreju. Sve preporuke.

7. Nikel gel za umivanje kao i  Nikel tonik sam najvise koristila tokom letnjeg perioda i skoro sam uspela da ih potrosim. Dobila sam ih u Purity Box-u i vise o njima mozete procitati u tom postu. Prirodni proizvodi, apsolutno korektni. Cenu i sve ostalo potrzite u mom Purity Box postu.

8. Avon Planet Spa maska za lice sa sandalovinom i uljima, tuba od 75ml cena oko 400din. Veoma lagana maska, dosta intenzivan miris, ne radi nista posebno sem sto vraca taj prirodan sjaj kozi lica. 

9. Anew Ultimate emulzija za lice i krema za predeo ispod ociju. Odlucila sam da ih potrosim tokom leta, posto je emulzija mnogo laganija od kreme a mojoj kozi lica generalno tokom leta i ne treba nesto teze jer je masna, prijalo mi je da je koristim. Kremica za predeo oko ociju je takodje bila sasvim korektna, nije nesto preterano poboljsala situaciju ali je lepo hidrirala. 

10. Afrodita SOS kremu za ruke i nokte sa bademovim uljem i karite maslacem sam jedino koristila tokom leta. Savrsen miris, lepo i brzo se upija i neguje.

11. Avon naturals balzam za usne sa medom sam koristila kao pakovanje za usne u kombinaciji sa uljem. Nanosila sam ga uvece pred spavanje i ujutro se zaista vidi ucinak. Teglica je mala ali dugo traje uzimajuci u obzir da vam je potrebna veoma mala kolicina. 


Do sledeceg posta, Jasmina ♥  




Нема коментара:

Постави коментар