понедељак, 3. октобар 2016.

Ziaja gelovi za tuširanje!

Cesto posecujem DM i uvek se sadrzim kod police na kojoj stoje gelovi za tusiranje. Volim da stalno menjam i isprobavam nesto novo i retko kada se desi da uzmem isti proizvod dva puta. Ziaja gelove za tusiranje sam prvi put primetila prosle godine i tada sam uzela samo jedan, od narandze. Apsolutno sam se odusevila.



Dolaze u pakovanju od 500ml i kostaju oko 300din. Konkretno, ja sam ova dva uzela po ceni jednog kada je trajala akcija u DM-u. Prvo sto mozete primetiti je zanimljivo pakovanje. Mnogo mi se dopada dizajn, gel od narandze je u providnoj tubi te se moze videti koliko je potroseno dok gel od kozijeg mleka nije. Miris ovih proizvoda je bozanstven! Licno mi se vise dopada narandza, veoma intenzivna i jaka, isti je slucaj i sa bojom gela ( pogledaj ispod sliku ). Gel od kozijeg mleka je mlecno bele boje, mirise veoma prijatno i umirujuce, podseca me na proizvode za bebe. Oba gela su sasvim dovoljno kremasta, lepo pene a posle njih koza mirise do sledeceg kupanja. Takodje, mirisace vam celo kupatilo. :D Otvor je neobicno mali ali je sasvim dovoljan da mozete lepo dozirati proizvod. Ukoliko volite narandzu MORATE probati ovo. Planiram da kupim set u kojem se nalazi gel od kokosa i kakao putera, pa javljam utiske.









Do sledeceg posta, Jasmina 


Нема коментара:

Постави коментар