четвртак, 27. октобар 2016.

Proizvodi koje volim u poslednje vreme!

Nije me bilo nedelju dana i izvinjavam vam se na tome, imam dosta obaveza i jednostavno nikako ne mogu da odvojim vreme za slikanje i pisanje. Bilo kako bilo, danas cu vam pokazati par stvari koje sam zavolela u svojoj rutini. Ako vas zanima, nastavite sa citanjem...



1. Prva stvar koju sam nedavno kupila i zavolela je odmah pri prvom koriscenju je Garnier Biphase miceralna voda. Kao sto vidite, ulje je gore a kada promuckate stopi se sa miceralnom vodom i na taj nacin skidate sminku. Zaista lepo ocisti i skine sve bez problema. Jedino sto mi malo smeta je masno lice nakon koriscenja ali i to se resi posto svakako koristim moju umivalicu nakon skidanja sminke. Kupila sam je u Lily-u po ceni malo visoj od 500din. Inace, vidjala sam je u DM-u po ceni od oko 300din, ali ovaj Lily gde sam ja, sticajem okolnosti, morala otici ima nenormalno visoke cene tako da se ne ravnate po tome.





2. Druga stvar jeste Revlon Uniq One prskalica koju sam dobila u Glambox-u. Obozavam Uniq One proizvode i vrede svakog dinara. Zaista doprinose odrzavanju kose, pogotovo ako imate suvu, farbanu kosu a niste do sada probali nesto od ovoga, toplo vam preporucujem. Ovaj je konkretno sa mirisom lotosa i savrsen je. Post o otvaranju Glamboxa za mesec oktobar je OVDE . 






3. Primetila sam da sam se u poslednje vreme ponovo vratila Cala setovima cetkica. Mogu da kazem da su odlicne pogotovo ova nova Urban Studio kolekcija koju su izbacili. Prelep dizajn cetkica a dlaka je premekana, lepo uzima senku i aplicira na kapak. Cetkice iz Eco Friendly kolekcije su takodje odlicne, one su dosta manje od standarde velicine ali su mi kao takve prakticnije za upotrebu i nosenje negde. Cena Eco Friendly seta je 1486din a cena Urban Studio seta je 1640din. Mozete ih naci na sajtu Alexandar Cosmetics-a.




4. Vrlo neobicna stvar za mene je to sto sam se vratila na nude usne. Kao sto vec znate, obozavam tamne boje karmina i neprestano ih koristim kada dodje jesen i zima. Sticajem cudnih okolnosti, uhvatila sam sebe da kada god se sminkam posezem za nude karminima i olovkama za usne. Mozda je to zato sto sam se skoro vratila u crnu boju kose pa cisto da bude kontrast ali mislim da je veci razlog sunce koje jos uvek krasi nebo i nemam utisak da je jesen uveliko tu, sto mi se bas i ne svidja. Ovo su nijanse koje koristim i kombinujem.


NYX Suede - Clubb Hopper
Aura Matte - 624
NYX - Cairo SMLC 16
Aura Matte - 601
2x Rimmel - 047 Cappuccino


5. Poslednja ali ne i manje bitna stvar jeste moja opsesija gliterima! Nedavno sam odvojila nesto novca i porucila par stvari iz Alexandra, medju njima su se nasli lepak i Face&Body gliter. Apsolutno sam se navukla na njih! Gledam da dodam bar malo ovog predivnog sljasta u svoj look. Ne mogu vam opisati koliko lepo izgleda uzivo, morate probati bar jedan! Cena lepka je 990din dok je cena glitera 690din.





Nadam se da vam se svideo post, do sledeceg se mozemo druziti na drustvenim mrezama. Zapratite me na Instagramu gde sam mnogo vise aktivnija, linkovi ispod:

Instagram - jasmina.sav



Do sledeceg posta, Jasmina 

Нема коментара:

Постави коментар