петак, 7. октобар 2016.

Omiljeno u septembru!

Septembar je iza nas, i cini mi se da je brze proleteo nego leto. Na moju veliku radost, jesen je pristigla i uveliko uzivam u njenim carima. Kisa, opalo lisce, hladnija klima, topao dom i pogled sa prozora uz dobru knjigu su nezamenljivi. Oduvek su jesen i zima bili olicenje spokoja i mira. Priroda se utisa i sve dobija neku novu, lepsu dimenziju. U ovom postu cu vam pisati o stvarima koje sam obozavala tokom septembra. Nema ih puno ali su zaista odabrane i sa razlogom ovde. Pa da krenemo...





1. Ziaja gelovi za tusiranje

Zaljubila sam se u ove gelove. Odkad sam ih kupila samo njih koristim. Predivnog su mirisa, divne boje, zaista lepo pene. Vise mi se dopao gel od narandze na prvu loptu ali sam vremenom zavolela i beli od kozijeg mleka. Vise o njima mozete procitati u mom prethodnom postu.



2. Avon Planet spa body souffle

Jedno bozanstveno otkrice iz Avona. Mnogo lepse od obicnih mleka za telo ili krema. Prelep miris cokolade pomesan sa Africkim sea puterom. Kozi daje hrom sjaj i upija se veoma brzo. Sadrzi 200ml i mozete naci jos razlicitih mirisa, cena varira od kataloga do kataloga. Takodje sam pisala o njemu u jednom od prethodnih postova, ako vas zanima pogledajte.







3. Nivea Aqua sensation gel za umivanje

Intenzivno sam ga trosilu u septembru, kako ujutro tako i uvece i nakon skidanja sminke. Veoma je blag, gelaste strukture, sadrzi sitne bele cestice koje se ne raspadaju u kontaktu sa vodom. Koza nakon umivanja ostaje cista, ne iritira i ne izaziva nikakve reakcije, bar u mom slucaju.Sporo se trosi jer vam je potrebna veoma mala kolicina. Mozete ga naci u DM-u, Lily-u ili lokalnim parfimerijama. Na blogu mozete naci poseban post o ovoj umivalici. 




4. Avon Clear skin pore penetrating mask (0,5% salicilna kiselina)

Pisala sam poseban post o njoj gde mozete videti i sam proces od stavljanja do skidanja maske sa lica. Ja sam odusevljena kao i vecina ljudi koji su je probali. Zaista ne kosta mnogo a cini cuda. Ukoliko imate problem sa mitiserima vreme je da je probate.





5. Avon Perceive parfem

Volim da kupujem parfeme i uvek nakon prelistavanja Avona pronadjem odredjeni sto mi se dopadne. Perceive je dosta jak, veoma je dugotrajan na kozi i savrsen za jesen ili zimu. Bocica je veoma interesantna a opet dovoljno mala da ga nosite sa sobom u tasni. Platila sam ga malo vise od 1000din, cenu koja je sada zaista ne znam. Tokom septembra sam samo njega sa uzivanjem trosila.




6. NYX Liquid Suede ( Stone Fox & Club Hopper )

Kako je NYX predstavio svoju novu liniju tecnih karmina i kako su oni stigli kod nas u Alexandar ja ne prestajem da se divim njihovim bojama. Slobodno mogu da kazem da zelim bukvalnu svaku nijansu. Za sada posedujem ova dva ali planiram uskoro da kupim jos par. Pigmentacija koju poseduju je neverovatna, zaista vrede svaki dinar. Cena po komadu je 850din. 



1. Stone Fox
2. Club Hopper


Neke od mojih slika sa karminima:

Instagram: jasmina_sav

1. Stone Fox





 2. Club Hopper




7. Glamour Style gumice za kosu

Kao poslednja, random stvar, nalazi se pakovanje ovih gumica za kosu. Mozete ih naci u Lily-u po ceni od oko 200din. Stalno ih kupujem i zaista su odlicne. Ima ih u raznim bojama i dezenima te svako moze naci nesto za sebe. 



Do sledeceg posta, Jasmina 












4 коментара:

  1. Odavno želim da isprobam Ziaja gelove, ali nikako da se odvojim od Dove. :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje obozavam Dove gelove, kremasti su i savrseno mirisu a Ziaja mi je pored njih sada postala veoma voljena, probaj obavezno :)

      Избриши
  2. Sjajan post.Zapratila sam te, pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se dopadne.:*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши