петак, 14. октобар 2016.

Potrošeno u septembru!

Septembar je odavno proleteo a mi smo vec na polovini oktobra. Kao i uvek, nakupilo se dosta stvari koje sam potrosila tokom proteklog meseca. Mozda ih ima malo manje nego kod proslih empties-a ali svakako kolicina nije za zanemariti. Ukoliko vas zanima sta sam od proizvoda aktivno trosila kao i kakvi su moji utisci o njima, nastavite da citate.







* N E G A *


1. Kokosovo ulje

Mislim da je svima jasno koliko obozavam ovaj proizvod, pisala sam poseban post gde navodim sve namene ovog prirodnog cuda. Zaista je spas za moju suvu i farbanu kosu, kao i velika pomoc u ocuvanju hidratacije koze tokom hladnijih dana. Redovno uzimam teglicu, potraje mi oko mesec dana, sve zavisi u kojim kolicinama trosim. Definitivno ga morate imati jer je ovo potpuno prirodno resenje za sve vase probleme, bilo da je u pitanju koza, kosa, skidanje sminke, maske itd.. Post o kokosovom ulju je OVDE





2. Schauma šampon za kosu

Generalno volim Schauma sampone. Svaki mi lepo opere kosu, delim ih na osnovu mirisa jer je sve ostalo zaista odlicno. Ovaj je bio sa negujucim cvetnim nektarom, veoma prijatan i svez miris, brzo je otisao posto su njihovi samponi onako dosta lagani i redji pa mi treba veca kolicina. Ne iritira teme i ne isusuje krajeve kose, lepo peni i miris ostaje do sledeceg pranja. Sve preporuke za ovaj i generalno Schauma sampone.




3. Garnier Ultra Doux maska za kosu sa avokadom i šea puterom

Maska koju hvalim na sva usta, videli ste je u favoritima leta - OVDE. Probala sam je prvi put pre 2 godine i od tada nisam nasla ni jednu koja moze da joj parira. Moja kosa je farbana nebrojano mnogo puta, blajhana, tretirana presom i mnogim drugim stvarima a ova maska je vrati u zivot. Zaista sve preporuke, najbolja maska od Garniera a sto se mene tice i od mnogih drugih skupljih brendova.






4. Pantene oil therapy balzam za kosu

Definitivno najbolji balzam, hvaljen od strane mnogih blogerki sa razlogom, posle minut drzanja na kosi vidite i osetite razliku. Kosa je svilenkasta, meka i prsti bukvalno klize kroz nju. Lako se rascesljava i predivno mirise. Gustina je taman izmedju, ni retka ni previse gusta te se savrseno rasporedjuje. Ne zamasti teme i trajace vam dosta duga iako je mala kolicina u pakovanju. 




5. Nivea cream care gel za tuširanje

Klasika od Nivee i po meni najlepsi miris ovog brenda. Kremast, divno peni, brzo je otisao jer je zaista mala kolicina a ja preterujem kada se tusiram sa necim sto divno mirise. Planiram da kupim ono full size pakovanje jer sam zaljubljena u ovaj gel. Topla preporuka pogotovo sada, tokom hladnih jesenjih dana.



6. Garnier NEO antiperspirant 

Iskrena da budem vise me je kupila ambalaza nego sam proizvod. Mnogo je lepo odradjeno pakovanje i sam nacin na koji istiskujete kremicu. Lepo mirise, nije nesto spektakularno i ne verujem da cu ga ponovo uzeti. Mnogo sam vise zadovljna Nivea antiperspirantima, ali svakako je sluzio svrsi. Ovaj rozi je sa mirisom nekog voca. 





7. Nivea peral&beauty i fresh natural antiperspiranti

Obozavam Nivea antiperspirante, koristim ih bukvalno ceo zivot. Zaista su odlicni, svaki put uzmem neki drugi miris ali zastita je potpuno ista za svaki. Preporucujem toplo.



8. Nivea pearl&beauty sapuni 

Kao sto vidite obozavam Niveu. :D Zaista mislim da mi njihovi proizvodi pruzaju najvise hidratacije. Isto je i sa sapunima. Savrseni, kremasti, predivan miris, kad perem ruke ujedno imam osecaj kao da sam mazala kremu. 



9. Dentix tecnost za ispiranje usta

Ovaj prozivod je kupio moj tata i uopste mi se nije dopao. Inace koristimo Listerin ali je za promenu hteo da proba ovaj. Ni priblizno nije dobar kao Listerin, imam osecaj kao da sam isprala usta obicnom hladnom vodom. Miris mi se ne svidja kao ni boja koja je tamno zelena. Nikako ga ne bih preporucila. Iskreno, ovo je vise on potrosio nego ja ali sam htela da vam prenesem utiske te sam ga ubacila ovde. Veliko pakovanje-mala cena a kvalitet nula.



* S M I N K A *


1. Avon Luxe puder 

Ovaj puder sam dobila na poklon dok sam se bavila prodajom Avon kozmetike. Mogu da kazem da sam se odusevila! Koristila sam ga za dnevnu varijantu i savrsen je. Potpuno prirodno izgleda na kozi, predivno mirise, ne prekriva bas potpuno ali je meni bio dovoljan s obzirom da nemam vecih problema sa kozom lica i da sam ga nosila preko dana. Bocica je staklena, sadrzi pumpicu i veoma otmeno izgleda. Kao sto vidite na slikama ispod bukvalno sam ga "ogulila", iskoristila sam sve sto sam mogla i to vam govori koliko je bio voljen. Sigurno cu ga ponovo uzeti. 






2. Maybelline Lash Sensational & The Falsies push up drama maskare

Obe savrsene. Obozavam Maybelline maskare, malo vise mi se dopala nova tj falsies maskara ali generalno bih vam preporucila obe. Veoma lepo izvuku trepavice, daju na duzini i gustini, takodje budu intenzivno crne, ne lepe se. Ispod mozete videti slike cetkica. Moje su skroz potrosene, potapala sam ih i u vrelu vodu kako bih iskoristila sve. 






I za kraj tu je Avon Dreams parfem, takodje sam ga dobila na poklon i sa uzivanjem trosila. Prelep svez, cvetni miris, vise mi je bio prolecni nego prikladan za ove jesenje dane. Ne bih ga preporucila sada ali ukoliko vam se svidi, sto da ne. Meni je previse sladunjav za ovo doba godine. Uzgred, bocica je prelepa. 





Do sledeceg posta, Jasmina 













Нема коментара:

Постави коментар