среда, 12. октобар 2016.

Omiljeno od Makeup Revolution-a!

Kako sam skoro pronasla devojku koja na Instagramu prodaje Revolution sminku, ne mogu da se odvojim od njenog profila. Zaista ima mnogo predivnih paleta senki, hajlajtera, paleta rumenila itd.. Takodje, odusevio mi je kvalitet samih proizvoda i zbog toga sam nastavila da ih kupujemo. Sto je najbitnije nisu fejk. U ovom postu odvojila sam tri stvari koje obozavam i koje su vise nego odlicne. Pa da krenemo...





1. Makeup Revolution Hot Spice paleta rumenila

Paleta sadrzi 8 boja. Od njih su 6 rumenila i dve boje ce vam vise posluziti kao hajlajteri. Kako su je svi hvalili morala sam da je imam. Zaista se nisam pokajala sto sam je uzela. Prelepa pigmentacija, prirodne boje, svaku nijansu mozete iskoristiti na neki nacin i mozete naci savrsenu koju cete uklopiti uz odgovarajuci look. Neke od nijansi sadrze blagi shimmer koji na obrazima i nije toliko primetan a neke su mat. Velicina rumenila nije bas velika, recimo da su velicine Essence mono senki. Ne truse se i lepo se hvataju za cetkicu, veoma dugo traju, bukvalno dok ne skinete sminku. Sto se tice pakovanja, dolazi u lepoj kartonskoj kutiji a sama paleta je napravljena od cvrste plastike i ne odaje osecaj jeftinog, takodje, delovace izmackano jer ostaju otisci prstiju na tkz staklo-plasitici. Sadrzi ogledalo. Cena po kojoj sam je ja uzela na akciji je bila 1600din.







2. Makeup Revolution Pro Illuminate 

Vidjala sam ovaj hajlajter kod mnogih blogerki koje pratim. Uzela sam ga po ceni od 1200din. On je apsolutno savrsenstvo. Pigmentacija je odlicna, vuce na zlatno i prelepo izgleda na kozi. Pakovanje je bas veliko i bukvalno ce vam trajati zauvek. Struktura mu je nekako puteraste te se lepo hvata na cetkicu i nanosi na lice. Zista imate sve preporuke da ga probate i mislim da za ovu cenu necete naci nesto bolje kod nas. 






3. Makeup Revolutin Acid brights paleta senki

Posto je poznato da obozavam boje i sarenilo, u ovu paletu sam se zaljubila na prvi pogled. Kao sto vidite ona je prava letnja ali neke senke mozete lepo kombinovati tokom cele godine. Uradila sam recenziju i poseban post za nju pa ako vam se na izgled dopadne pogledajte. Ostavicu vam samo neke od slika ispod. 








Do sledeceg posta, Jasmina 






4 коментара: