субота, 3. децембар 2016.

OUTFIT - SheIn

Konacno sam posle duzeg vremena sela da pisem. Imala sam dosta obaveza i nikako nisam mogla da odvojim vreme za slikanje i pisanje. Bilo kako bilo, danas cu vam pokazati kaput koji mi je stigao kao saradnja sa sajtom SheIn. Ako vas zanima, nastavite da gledate.




Kaput je veoma topao i udoban, velicina je univerzalna, ukoliko zelite mozete ga pogledati ili  naruciti ovde - https://goo.gl/7HxGUL , takodje, mozete pogledati jos dosta zanimljivih stvari koje nudi ovaj sajt. Zaista ga mozete nositi uz dosta kombinacija zbog njegove boje koja je prava jesenje-zimska. Jedini problem je to sto nema nikakav pojas ili kopcanje, pa se mozda zbog toga nece nekome dopasti. Kvalitet je zaista odlican i nemam ni jednu zamerku sto se tice samog kroja. Duzina je, kao sto videti na slici, po meni taman, ni predugacak a ni prekratak. Ima i dzepove koji su dosta duboki i topli kao i sama unutrasnjost kaputa. 



Ovo je bio nesto kraci post, ali nadam se da vam se dopao, do sledeceg se mozemo druziti na drustvenim mrezama, kao i uvek na kraju cu vam ostaviti linkove. Takodje, mislim da je krajnje vreme da promenim baner, posveticu se danas tome, svakako, hvala vam sto me citate i hvala vam na predjenih 11.000 pregleda, ljubim vas! <3 


Instagram - jasmina.savic_mua 



Do sledeceg posta, Jasmina 


Нема коментара:

Постави коментар