среда, 7. децембар 2016.

Boyfriend TAG | 20 pitanja vezanih za šminku, koliko me dobro poznaje?

Danas nesto malo zanimljivije, konacno sam odlucila da uradim ovaj Tag. Kao sto vidite po naslavu, imamo 20 pitanja koje cu ja da postavim mom decku. Neka ce biti vezana iskljucivo za make up dok ce se kroz neka videti koliko me zaista dobro poznaje. Nadam se da cete uzivati, lepo se zabaviti i nasmejati bas kao sto smo to mi pre nekoliko minuta. Pa da ne duzim vise, krenimo sa pitanjima.


____________________________________________________


1. Sta je prajmer?

- To je nesto sto ide prvo, mozda neka krema

2. Sta je bronzer?

- Pa to bi mogla biti neka senka bronzanog sjaja

3. Sta znaci blendati proizvod?

- To treba raditi da bi duze stajao puder

4. Sta je smokey eye?

- Dim u oku a ne, ne to je mozda kao dim oko ociju, neka crna senka kad se stavi

5. Sta znaci kada se proizvod kruni i trusi?

- Znaci da ne valja, da je nekvalitetan i nepogodan za dalju upotrebu :D

6. Sta znaci mat?

- Nesto matirano ocigledno nesto sto ne sija

7. Sta je top cout?

- Ne znam rekao bih mozda neka marka :D

8. Sta je korektor?

- Pa korektor sluzi da nesto sakrije na kozi, bas kao belilo kad smo imali u skoli :D

9. Sta je tus?

- Tus me asocira na likovno 

10. Sta je iluminator?

- Sad si me zatekla :D

11. Sta je to kamuflaza?

- Kada se kamufliramo, to je ono kada devojke stave puno pudera pa ih ne prepoznamo :D

12. Sta je to fiksator?

- Pa verovatno nesto fiksira, a da, pa fiksira sminku :D

13. Sta je waterline?

- Molim? :D

14. Kakve boje karmina se nose zimi?

- Upadljive, vidim po tebi, neke tamne, ti to stalno nosis 

15. Sta je to termalna voda?

- Voda ko' voda, otkud znam 

16. Gde se stavlja senka?

- E to je lako, pa na oci

17. Sta znaci cut crease?

- Ma kakvi su ovo nazivi? :D

18. Koja je moja omiljena boja karmina?

- Neka tamna, ljubicasta kao kosu sto si farbala :D

19. Koja je moja najdraza boja laka za nokte?

- Pa ti ne lakiras nokte ali stavljala si cesto one vestacke u crnoj boji, crnu volis najvise 

20. Sta najvise volim od sminke?

- Uf tesko pitanje, volis sve koliko sam ja primetio ali mislim da najvise volis da kupujes te senke :D



I to bi bilo to sto se tice ovog Tag-a, nadam se da ste se lepo nasmejali, svakako mozete uraditi isti na svom blogu, ljubim vas, do sledeceg posta se mozemo druziti na drustvenim mrezama, linkovi ce biti ispod kao i uvek, zelim vam prijatnu noc! :) 

Instagram - jasmina.savic_mua

Facebook - Jasmina Savić


Do sledeceg posta, Jasmina 



4 коментара:

  1. Tvoj post me nasmejao :D Preslatki ste, volela bih kada bih cesce videla ovakve postove :D Stvarno sam pozitivno iznenadjena, svaka cast na ideji! :D

    http://marinaaastyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim recima, drago mi je da ti se dopao post, malo smeha nikada nije na odmet :D :* P.S. - Tvoj sam novi citalac, nadam se da ces i ti biti moj :*

      Избриши
  2. Jao, zaista ste super!
    Baš sam se nasmijala, a na "tuš me asocira na likovni" sam umrla 😂

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, i ja sam se smejala dok sam pisala, drago mi je da si se zabavila citajuci! :D <3

      Избриши