четвртак, 8. децембар 2016.

Omiljenih 5 zimskih boja za usne | TOP 5 winter lipsticks

Opste je poznato koliko volim tamne nijanse ruzeva, jedva cekam jesen i zimu kako bi ih stalno nosila. Razlika je u nijansama, neke su manje upadljive za razliku od drugih ali su sve u principu jedno savrsenstvo za mene. Volim da isprobavam nove brendove i uvek se odusevim kada otkrijem nesto sto mi se zaista svidja. Nemam problem sa tim da nosim kako tamne nijanse tako i bilo koje druge boje, ako se meni dopada, to je dovoljno. :) Za danas sam izdvojila 5 nijansi koje najvise volim ove zime, ukoliko vas zanima koje su u pitanju nastavite da citate.





1. NYX Liquid Suede - Stone Fox (LSCL 01 )

- Prva boja koju obozavam i koja je dosta drugacija od ostalih je upravo ova tamno siva nijansa NYX tecnog ruza. Cim sam je videla na sajtu, pozelela sam da je imam. Ono sto mogu da kazem jeste da je ova boja presavrsena pocevsi od pigmentacije, preko teksture i same postojanosti na usnama. Toliko se lepo nanosi, jedan sloj daje potpunu pokrivenost i bukvalno kada ga otvorite, to sto izvadite na aplikatoru je dovoljno za popunjavanja celih usana. Generalno sve nijanse Suede ruzeva su neodoljive, definitivno sve preporuke za njih, imate ih u Alexandru, cena je 850din. Boju pogledajte na slici na dnu posta ( takodje ukoliko me pratite na Instagramu mozete videti dosta slika gde ga nosim, link do Instagrama - KLIK ) Napomena, morate biti smeliji da biste izneli ovaj ruz, nije za svakoga i nece se svakome dopasti. :) 


2. NYX Liquid Suede - Club Hopper ( LSCL 23 )

- Sto se ovog ruza tice, zaista mislim da treba da ga imate ukoliko ste ljubitelj tamnih nijansi. Predivna tamna braon cokoladna boja, tekstura i postojanost takodje izvanredna, nemam ni jednu mogucu zamerku, presavrsen u svakom smilu. Obozavam da ga nosim tokom ovih hladnih i tmurnih dana, prelepo izgleda na usnama. Takodje, ne isusuje, bar u mom slucaju. 





3. Aura absolute matte - Take the Crown (623)

- Ovo je jedna hladna bordo nijansa, prelepo izgleda na usnama ali je potrebno naneti bar dva sloja. Ne znam sta se desilo sa teksturama Aurinih tecnih ruzeva ali definitivno nisu iste kao sto su bile povodom lansiranja prvih u prodaju. Dosta su vodnjikavi, neravnomerno se nanose, nisam zadovoljna teksturom ali mi je boja prelepa. Opet kazem, moze se fino nadograditi ukoliko ste strpljivi da cekate da se prvi sloj osusi pa onda ponovo i tako redom. Volim da je nosim, ali mi je definitivno najmanje voljena od ostalih u ovom postu. Aura ruzeve mozete naci u DM-u, Lily-u kao i ostalim parfimerijama.


4. NYX Soft matte lip cream - Transylvania (SMLC 21 )

- Moj omiljeni ruz svih vremena, treci put ga kupujem, svima dobro poznat, bio je u favoritima i prosle zime, presavrsena tamno ljubicasta nijansa. Prelep miris, tekstura i postojanost. Zna malo da isusi ali meni to ne predstavlja problem. Definitivno sve preporuke, imate ga u Alexandru.


5. Aura absolute matte - Break the rules (625)

- Pored Transylvania ruza ovo je druga po redu omiljena tamno ljubicasta nijansa. Moram da priznam da su obe veoma slicne, razlika je samo u teksturi koja je kod NYX-ovog malo gusca i teza. Na usnama veoma postojan, bukvalno mi traje ceo dan da se ne pomeri. Sve preporuke.




To bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da ste uzivali, hvala vam puno sto me citate, ljubim vas! Dodjite da se druzimo na drustvenim mrezama, linkovi ce biti ispod kao i uvek, vise slika sa ovim ruzevima mozete pronaci na mom Instagramu. :)

Instagram - jasmina.savic_mua

Facebook - Jasmina Savić


Do sledeceg posta, Jasmina 

6 коментара:

  1. Super ti je post,jako mi se sviđa!
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko mi se samo sviđa Stone fox karmin, znači predobar je! ☺ Nijanse su divnee. ♥ Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se sviđa, fotke su predivne!

    Blog: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim recima, drago mi je da ti se svidja! :) Da, Stone Fox je zaista predivna nijansa, obozavam je, pogotovo sada u toku ovih hladnih dana. <3

      Избриши
  3. Nijanse su savršene! Sivi ruž je tako neobičan, a tako lijep :) Budući da je Aura tek došla u Hrvatsku, ne znam kakvi su njihovi mat ruževi prije bili, ali mislim da varira od nijanse do nijanse jer neka im zna biti super pigmentirana, a neka im zna biti katastrofa.
    Fotke su top!

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista su sve lepe zimske nijanse. :) Moze biti da je tako, neka nijansa posle prvog sloja izgleda fantasticno na usnama a neka je i posle drugog providnjikava. Hvala puno na komplimentima! :)

      Inace, blog ti je savrsen, danas sam listala, samo napred, citamo se :*

      Избриши