уторак, 29. децембар 2015.

Tri najdraze boje za usne tokom zime!

Kako se smenjuju godisnja doba, tako se smenjuju i boje koje krase nase usne. Tokom zime opredeljujemo se za one tamne, hladne nijanse koje su u isto vreme meni najdraze. Obozavam takve nijanse karmina i radujem se cim pocnu da se naziru tmurniji dani kako bih krenula da ih intenzivno koristim. Svake godine pronadjem neku novu boju koja me odusevi a za ovu sam pronasla sledece tri koje obozavam i koje ce se, nadam se, i vama svideti.


Moje najdraze otkrice ove godine jesu Aurini matte tecni ruzevi za koje mislim da su savrseni. Imaju veliki izbor boja koje su i vise nego postojane, pigmentovane i ne isusuju usne. Sa njima bez problema jedem i pijem a da se ne pomere. Divno izgledaju na usnama a tekstura im je zaista prijatna. Cena je 540din ali mislim da su sad na popustu u DM-u.



Kao sto vidite ovde se nalazi i jedan NYX-ov tecni ruz u nijansi Transylvania sa kojim sam opsednuta. Boja je tamno ljubicasta i vuce na crno. Obozavam je i za razliku od Aurinih tecnih ruzeva kod kojih morate da nadogradjujete slojeve nakon sto se prethodni osusi, ovde se samo jednim nanosenjem dobija zeljena boja. Cena 630din.

Ovako izgledaju boje:

NYX tecni ruz u nijansi Transylvania

Aura matte tecni ruz u nijansi Break the Rules

Aura matte tecni ruz u nijansi Out of Box

Koje su vase omiljene nijanse sa kojima upotpunjujete izgled tokom ovih hladnih dana?

Nadam se da ste pronasle nesto savrseno za sebe i da uzivate u svakom danu ove praznicne euforije!
Ljubim vas!



Do sledeceg posta, Jasmina 



5 коментара: