петак, 25. децембар 2015.

Novembarski Glambox!

Kako nisam imala prilike da ranije izdvojim vremena za ovaj post, odlucila sam da ga napisem sada, i nadam se da mi necete zameriti. Kao sto vidite u naslovu radi se o kutijicu punoj razlicitih stvarcica sto za negu koze tako i sminke pod nazivom Glambox. Glambox sam otkrila gledajuci Anu 2 Cats i zelela sam da ga i sama porucim videvsi njene utiske. Tako sam izdvojila potreban novac, porucila a zatim u nestrpljenju cekala postara da mi pokuca na vrata sa njom.


Glambox ima svoj zvanicni sajt GLAMBOX.RS preko kog narucujete. Cena mesecnog plana je 1300 a naravno mozete se pretplatiti i na 3 meseca, 6 meseci ili 12 meseci u zavisnosti sta zelite.
Ukoliko neki od vas ne znaju, interesantna stvar vezana za Glambox je sto ne znate ni kada ce tacno stici ni sta je unutra. Nekome to ne odgovara ali meni se cini bas originalno i sa jedne strane uzudljivo otvaranje kutijice sa mnogo radoznalosti sta je nama prispelo. Novembarski box je bio beby pink nijanse kao sto vidite na slici. Krenimo na unutrasnjost kutijice.


Brendovi koje ste mogli dobiti u Novembarskom Glamboxu bili su:

-BIOON (Crystal Derma)
-Revlon Unique One maska
-Labello lip butter vanila
-Revlon sjaj u spreju
-Revlon lak za kosu
-Biobody Paris
-Golden Rose XCEED NU toaletna voda
-Max Factor Glossfinity




1. Cim sam otvorila kutijicu osetila sam da nesto divno mirise. To je bila Golden Rose toaletna voda u crvenoj bocici sa mirisom W4 Rush/Gucci. Miris je izuzetno elegantan, zenstven, jak i postojan na kozi. Bocica je veoma interesantnog oblika, mala, s tim je prakticna i idealna za torbu. Gornji deo poklopca se skida, kao sto vidite na poslednjoj slici ispod, a onda se naprska parfem. Cena ovog parfemcica je 300din za 15ml.




2. Druga stvar sa kojom sam odusevljena i koju redovno koristim od dana kada mi je stigla kutijica jeste Biobody Paris glicerinska krema za ruke. Ovaj brend predstavlja medicinsku kozmetiku za negu lica i tela. Prvo sto me je privuklo i zadobilo jeste miris ove kreme koji je meni fantastican. Toliko je nezan i jednostavan, a opet tako poseban. Podseca me na kreme iz decijih dana a njena lagana struktura se upija za samo par sekundi. Miris se dugo zadrzava na rukama a koza je meka i hidrirana kao da ste naneli neki ultra tezak losion ili pak Niveinu klasicnu plavu kremu. Potrosila sam je vise od pola a kad je potrosim do kraja sigurno cu uzeti jos dva pakovanja meni i mami. Cena je 105din za 50ml.




3. Treca stvar koja definitivno isplacuje cenu ove kutijice jeste regenerativno ulje argana, nevena i ruze brenda BIOON (Crystal Derma). Ovaj brend iznosi prirodnu liniju proizvoda za brzi oporavak i regeneraciju koze. Konkretno, suvo ulje koje je pristiglo bi trebalo da vraca kozi neophodnu vlaznost, poboljsava elasticnost, stiti je od spoljnih uticaja, poboljsava izgled strija i preranog starenja koze, ublazava iritacije i osecaj zatezanja, suvoce kao i posledice preteranog izlaganja suncu. Bez alergena i bez konzevansa. Posto je moja koza mesovita ja sam nasla namenu ovom proizvodu na svojim obrazima i predelu sa strane nosa gde mi je iz nekog razloga pocela pucati koza. Posto je suvo ulje, veoma brzo se upija i ne ostavlja masan trag. Primecujem promenu od kad ga koristim u smislu da nemam problema sa zatezanjem koze tokom ovih hladnijih dana, koza je prestala da mi se peruta u predelu nosa, meka je i na sam pogled izgleda zdravo. Sto se tice pakovanja dolazi u obliku epruvete sa pumpicom kojom dozirate proizvod. Cena ovog ulja je 1100din za 30ml.






4. Cetvrta stvar koja je bila uneta i u oktobarski Glambox jeste Max Factor Glossfinity lak za nokte u nijansi Disco Pink. Posto na svojim noktima uvek imam gel ne koristim i ne kupujem lakove za nokte tako da je ovaj zavrsio kod mame. Ona mi je prenela utiske i pohvale za njega u smislu da se lako maze, brzo susi i jednim slojem daje zeljenu boju. Mana mu je sto se brzo pocinje krzati na krajevima.
Cena je 300din za 15ml.


5. I poslednja stvar ali ne i manje bitna je bio uzorak Revlon Unique One maske za kosu. Nazalost bacila sam pakovanje jer sam odmah potrosila masku posto je bilo dovoljno za jedno stavljanje. Vec dugo planiram da uzmem njihov tretman u spreju i nikako da pocnem ostavljati novac za njega. Maska mi se takodje dopala i planiram da je uzmem u full size. Ono sto se nalazilo pored uzorka jeste papir sa kodom pomocu kog ostvarujemo 20% popusta na kupovinu njihove maske sa sajta VSD.TRADE. Nazalost, vreme je bilo ograniceno a kako sam ja zaboravila nisam ni porucila masku. Cena full size pakovanja je 1799din za 300ml.



I to bi bilo to sto se tice ovog posta. Nadam se da ste uzivali, saznali nesto novo i lepo se zabavili. Uzivajte u ovim zimskim danima i budite srecni jer zivot cine male stvari. Ja sa nestrpljenjem iscekujem Decembarsku kutijicu, a ukoliko ste i vi zainteresovani trk na GLAMBOX.RS jer je ostalo jos malo vremena!

Do sledeceg posta, Jasmina 













4 коментара:

  1. Ja nisam ljubitelj ovih kutija ali deluju lepo :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se dopada ideja sto se tice kutijica. A naravno i izgledaju bas lepo :) <3

      Избриши
  2. Ja imam neopisivu želju da se pojavi nešto ovako slično kod nas u Bosni.. Svaki mjesec objavljuj ovakav post, kada budeš u prilici da se bar mogu radovati sa tobom <3 heh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zao mi je sto nemas priliku da je porucis draga. Naravno, za svaku novu kutijicu ce biti mesta na mom blogu kako bih podelila lepe trenutke sa vama! <3

      Избриши