уторак, 5. јануар 2016.

Nivea mattifying day cream!

Kako mi je trebala dobra dnevna krema nakon sto sam potrosila moju standardnu Niveinu, odlucila sam da probam nesto novo. Generalno, uvek posezem za Niveinim kremica jer mi najvise odgovaraju, samo je pitanje koja vrsta ce biti. Dosla sam u DM i na polici videla ovu kremu. Prvo sto sam zapazila je bilo Aqua effect i Mattifying day care. A posto sam potom procitala da je konkretno za mesovitu do masnu kozu odmah sam je uzela. Pa krenimo..


Dolazi u belom staklenom pakovanju sa svetlo zelenim poklopcem. Sadrzi SPF 15. Kolicina je 50ml. Bocica blize izgleda ovako:




Sto se tice sastojaka, slikala sam vam, koga zanima neka pogleda sliku ispod:


Kao i uvek, na kutijici pise sta treba da ocekujemo od ove kreme, a to je sledece:


A kremica izgleda ovako, potrosila sam je skoro do kraja, te vam mogu preneti u potpunosti moje utiske o njoj:


Tekstura je savrsena, ni previsa gusta ni retka. Veoma je lagana na licu. Miris mi je u pocetku bio prijatan ali tokom duze upotrebe poceo je da mi smeta. Ono sto je velika mana kreme jeste to da ona uopste ne matira kozu kao sto pise na pakovanju. Sta vise lice mi se bas fino zasija od nje jer mi je koza iovako masna. Moram da priznam da mi nije ostavljala nikakve reakcije na kozi i da mi je lepo hidrirala, ali osim toga sve pada u vodu. Uhvatila sam sebe da zelim sto pre da je potrosim kako bih je zamenila, tako da je sigurno vise necu kupovati, Ukratko, ukoliko imate masnu kozu ne posezite za ovom kremom, mislim da za taj novac mozete naci nesto mnogo bolje. Cena je bila oko 600 din na popustu u DM-u. 

Do sledeceg posta, Jasmina 






5 коментара:

  1. Ja sada testiram neku Oriflame kremu iz Pure Skin kolekcije, u pitanju je krema za kontrolisanje sjaja na licu i mogu ti reci da se ne prosijam u toku dana ni malo..Jedina mana joj je sto u sebi sadrzi alkohol :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrudicu se da je nabavim i probam pa javljam utiske, ali generalno ne volim alkohol kao sadrzaj kremica :-)

      Избриши
  2. Ja bas nisam neki ljubitelj Niveinih krema, mnogo su masne i teske, zapuse mi pore i naprave haos, a imam mesovitu kozu. Najbolja mi je Balea aqua krema koju koristim u svim godisnjim dobima sem zime kad mazem dodatno i pantenol krem gel iz Lilija ( Veoma zdrava krema) koji je lagan i hidratantan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni odgovaraju generalno i svidjaju mi se. E sad, ova bas i nije bila najsjaniji izbor. Medjutim, bila sam zadovljna sa dosta Niveinih kremica pre nje tako da se ne zalim. Jedna od omiljenih mi je Aqua sensation :-)

      Избриши
  3. Ja bas nisam neki ljubitelj Niveinih krema, mnogo su masne i teske, zapuse mi pore i naprave haos, a imam mesovitu kozu. Najbolja mi je Balea aqua krema koju koristim u svim godisnjim dobima sem zime kad mazem dodatno i pantenol krem gel iz Lilija ( Veoma zdrava krema) koji je lagan i hidratantan.

    ОдговориИзбриши