четвртак, 8. септембар 2016.

NYX Beauty School Dropout - FRESHMAN paleta senki!

Nije me bilo duzi vremenski period zbog mnogo razloga koji su me sprecavali da odvojim vreme za blog. Sada sam ponovo ovde i planiram da pisem sto cesce budem mogla, imam mnogo novih stvari koje bih vam pokazala i o kojima bih pisala tako da se nadam da cete uzivati! Leto polako odlazi i stize jesen, moje drugo po redu omiljeno godisnje doba. Kao sto znate zimu najvise volim, sto mozete zakljuciti ako ste citali moje prethodne postove. Nadam se da ste lepo proveli ove tople dane, da ste uzivali i pre svega se odmorili. Ono o cemu cu vam danas pisati jeste Nyx-ova paleta senki, kao sto vidite u naslovu. Uzela sam je pre odprilike 2 meseca, od tada je fino koristim i mogu da vam prenesem utiske o njoj. Pa krenimo..


Paletu sam porucila preko Alexandar sajta za koji verujem da svi znate. Kada se pojavila odmah mi se svidela prvenstveno zbog raznobojnih senki koje obozavam. Cena ove palete je 2.640din. Otvara se kao mala knjiga i ima gumicu kao povez. Kada se izvadi iz kutije pakovanje je mat crno, preko senki naravno postoji folija koja je pricvrscena tako da kada koristite samo prebacite napred i posle vratite.Sadrzi i ogledalo kao sto vidite na slici.

 

Dvoumila sam se da li je uzeti ili pak ne, medjutim, kada sam videla na Instagram profilu Dragana Vurdelje kako je pohvalio ovu paletu, prelomila sam. Boje su predivne kao sto sam vec rekla ali ne funkcionisu bez baze. Ja konkretno kao bazu koristim NYX jumbo eye pencil u nijansi Milk i zaista sam prezadovoljna. Pigmentacija i izgled senki na kapku uz ovu bazu bude neverovatan. U paleti imate sirok izbor boja pa svako moze pronaci idealnu kombinaiju za sebe. Paleta takodje sadrzi dve bronzane nijanse, 3 nijanse rumenila, hajlajter i par boja za lice koje mogu da se koristi u razlicite svrhe. Licno, najvise koristim bronzer i hajlajter dok rumenila ne koristim uopste jer prosto nisu moja rutina sminkanja.Crne nijanse su mi savrsene za obrve.



Neke od senki se poprilicno truse ali to nije neki problem. Tu su mat nijanse, one koje sadrze sljokice kao i presovani pigmenti. Lepo se hvataju na cetkicu i ne uvlace u pregib. Takodje, bronzana nijansa u gornjem desnom uglu palete sadrzi sljokice, ne one preterano velike ali ipak primetne tako da ako neko ne voli da se sija ovo nece posluziti dok braon nijansa u donjem desom uglu na slici iznad moze savrseno da se iskoristi kao bronzer, mat je i veoma fino pigmentovana, pazite samo da ne preterate prilikom nanosenje.



To bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da ste uzivali, zelim vam prijatan dan!

Do sledeceg posta, Jasmina 



Нема коментара:

Постави коментар