субота, 20. фебруар 2016.

Deborah Milano rumenilo!

Pozdrav drage moje! Nadam se da ste dobro! Malo duze me nije bilo, sto zbog obaveza u skoli a i privatnom zivotu. Sada sam ponovo tu i zelela bih da sa vama podelim dosta novih proizvoda koje sam kupila ili dobila na recenzije u proteklom periodu. Neke od njih mozete videti na mom Instagramu a ja cu ih naravno sve predstaviti ovde! Pa da ne duzimo, krenimo sa danasnjom temom a to je Deborah rumenilo!


Kako mi je trebalo jedno dobro rumenilo, uvek sam posezala za Deborinim policama jer su mi nekako bila najprivlacnija i cesto sam slusala reci hvala o njima u videima drage Tanjice sa kanala Taanjicabb. Trazila sam neku svetliju nijansu ali sam se ipak na kraju opredelila za ovu intenzivniju breskva-rozu. Kao sto vidite na slici - 12 Intense Peach.



Dolazi u plasticnom pakovanju koje sadrzi 6g proizvoda. Veoma je zanimljivog oblika sto me je u pocetku najvise i privuklo. Kada se otvori vidimo jednu malu cetkicu koje je zaista slatka ali ne sluzi svrsi. Nikako sa njom ne mogu naneti rumenilo jer je suvise mala i kruta te ostavlja proizvod u vidu tackica na licu. Bilo kako bilo, samo rumenilo je savrseno. Struktura je odlicna a o pigmentaciji da ne govorimo. Sa nekom finom cetkom za rumenilo se veoma lepo aplicira i zaista izgleda prirodno jer se stopi sa kozom bas onako kako treba. 



Cena ovog rumenila je bila oko 900din ali cesto ga mozete naci na popustu u DM-u ili Jasmin-u po ceni od samo 400din. Mislim da cu sledeci put uzeti neku svetliju nijansu zbog toplije klime koju nam donosi prolece. U svakom slucaju, preporucujem vam Deborah rumenila jer su zaista kvalitetna i vredna vase paznje! Nadam se da vam se svideo post, uzivajte! Ljubim vas!


Do sledeceg posta, Jasmina 



2 коментара: